معرفی موسسه

موسسه مشاوره مدیریت قدر پارسیان

موضوعات  فعالیت موسسه: ارائه خدمات مشاوره در زمینه کلیه سیستم­ها، روش ها و ابزارهای مدیریتی اعم از مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت عملکرد، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیند، مدیریت داده و فناوری اطلاعات، مدیریت نوآوری و کارآفرینی، تحلیل کسب و کار و طرح های توجیهی و امکان سنجی، مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت کیفیت و تعالی سازمان، مدلسازی و مدیریت سیستم ها و ……… . همچنین برگزاری کنفرانس ها، همایش ها و سمینارهای تخصصی مهارتی و آموزشی، و صدور گواهی نامه های علمی و فنی.

بیانیه ماموریت

ماموریت ما توانمند ساختن مشتریان به منظور دستیابی به اهداف و آرمان های آنان است. ما موفقیت خود را وابسته به موفقیت مشریانمان میدانیم و به آنها کمک خواهیم نمود به بهترین نحو با تغییرات استراتژیک محیط فعالیت خود منطبق گردند. ما با ارائه خدمات مشاوره مدیریتی به روز و کارآمد، بهبود قابل توجه و مزیت پایدار را برای آنها تضمین خواهیم نمود. ما برای تصمیم سازی بهتر مشتریان خود بهترین ابزارهای مدیریتی را در اختیارشان قرار داده و تا حصول نتایج مطلوب تا انتهای مسیر همراهشان خواهیم بود.

ارزش های بنیادین

  • مقدم داشتن منافع مشتری بر منافع خود
  • حفظ دیدگاه مستقل در ارائه خدمات به مشتری
  • صرفه جویی هزینه ارائه خدمات برای مشتری
  • حفظ اعتماد مشتری
  • ارائه خدمات به روز و کارآمد

اهداف موسسه قدر پارسیان

  • ارائه خدمات مشاوره مقرون به صرفه بر مبنای نیاز و سطح بلوغ مشتریان
  • فراهم نمودن اطلاعات مورد نیاز (مورد درخواست) مشتریان
  • ارائه راه­حل­های مورد قبول و موثر برای مشکلات مطرح شده مشتریان
  • بازتعریف مشکلات مشتریان و ایجاد اکتشاف در بدست آوردن راه حل­های مناسب
  • ارائه توصیه ها و راه­کارها بر مبنای اکتشاف راه­حل­ها
  • کمک به اجرای راه­حل­های پیشنهادی و استقرار سیستم­های طراحی شده
  • ایجاد یک اجماع و تعهد پیرامون اقدامات اصلاحی
  • تسهیل در یادگیری مشتری و آموزش به مشتریان برای حل مشکلات مشابه آینده

خدمات ما در چه مواقع به کمک سازمان های دولتی و خصوصی می­آید:

  • وقتی سازمان یا شرکتی تصمیم به رشد دارد .
  • هنگامی که آنها نیاز به تصمیم سازی های حساس در مورد استراتژی ها، عملیات و سازمان های خود دارند
  • هنگامی که آنها تحت فشار بر نتایجی هستند که نیاز دارند آن نتایج را تولید نمایند
  • زمانی که دوره هایی با عدم اطمینان زیاد در پیش رو دارند
  • هنگامی که آنها اطلاعات را به سختی می توانند جمع آوری کنند یا تحلیل اطلاعات جمع آوری شده برایشان چالش برانگیز است
  • زمانی که آنها نیاز به تخصص در یک موضوع خاص دارند
  • هنگامی که آنها نیاز به تصمیم گیری دارند که تأثیر قابل توجهی در سازمان ها و مدیران دارند
  • زمانی که آنها می خواهند یک دیدگاه جهانی ارائه دهند

 

 

بهزاد ربیعی

مدیرعامل موسسه مشاوره مدیریت قدر پارسیان
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
دانشگاه دولتی جامع امام حسین علیه السلام